function _submitForm() {
$.ajax({
'type': "post",
'url': "/contact.php",
'data': {
'name': $nameField.val(),
'email': $emailField.val(),
'message': $textField.val()
},
'success': function (msg) {
if (msg === 'SEND') {
$contactForm.slideUp(1000);
$formSuccess.delay(1000).slideDown(500);
setTimeout( function() {kod içerisinde bir /contact.php dosyası yok bunu nasıl oluşturabilirim.
js iletişim formuna php kod
5
●732
- 27-02-2014, 22:57:28Üyeliği durduruldumerhaba arkadaşlar bir tema satın aldım ancak iletişim formu html ve js olarak mevcut php dosyası içerisinden çıkmadı buna basit bir php'yi nasıl yazabilirim acaba ? js içindeki kodları aşağıda veriyorum.
- 27-02-2014, 23:19:56Üyeliği durdurulduhocam daha detaylı örneklendirebilirmisin çünkü php bilgim çok zayıf benimsaintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2014, 00:51:14hocam işin özeti şu,pinterest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
contact.php dosyası yok diyorsunuz.
saintx arkadaşta contact.php dosyasına hangi veriler hangi isimler ile gönderiliyor ekrana bastırmış.
bu veriler ile ister mail attırın ister veritabanına kaydedin demiş.
iş ne yazık ki bir php bilgisi gerektiriyor.
ben yinede js ile gönderilen verilere göre ufak kodlar yazdırayım.
<?php if($_POST){ //form post edildiyse diye şart ekledim. /* aşağıda post ile çekilen verileri temizleme ve güvenlik gibi düzenlemeleri yapmalısın. veritabanına ekleyeceksen bu verileri kımıl zararlıları veritabanına zarar vermek için acayip şeyler girebilir. */ $name = strip_tags($_POST['name']); $email= strip_tags($_POST['email']); $message= strip_tags($_POST['message']); // ben temizleme işlemi yapmadan direk aldım. if(empty($name) or empty($email) or empty($message)){ echo 'form alanları boş'; }else{ // bu alanda mail attırma yada veritabanına ekleme yapacaksın. // örnek basit mail fonksiyonu ile mail attırma. $icerik = 'Ad: ' . $name . '<br/>E-Posta: '. $email. '<br/>' . $message; $gonder = @mail('mail-adresin@siten.com', 'KONU BURAYA GELECEK', $icerik); if($gonder){ echo 'SEND'; // js kodlarında dönen değer send ise işlem yapacağı için echo ile send bastırdım. }else{ echo 'HATA'; } } } ?> - 28-02-2014, 12:56:14Üyeliği durdurulduHocam çok saol şimdi anladım çok teşekkürler R10+'yı verdimS_HA_DO_W adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle