• 26-02-2014, 15:01:07
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar yazıların altında (r10'daki gibi) like butonu olacak bir sistem kurmak istiyoruz. ücretli olarak yaptırmayı düşünüyoruz. hazır eklentiler var bunları kurmanız da yeterli bizim için. tekliflerinizi bekliyoruz
  • 27-03-2014, 05:00:18
    #2
    skype : bygantar
    hocam ekleyin görüşelim !!

    eklediğiniz taktirde bu konunun linkiyle hatırlatırsanız sevinirim

    Saygılarımla