Arkadaşlar yazıların altında (r10'daki gibi) like butonu olacak bir sistem kurmak istiyoruz. ücretli olarak yaptırmayı düşünüyoruz. hazır eklentiler var bunları kurmanız da yeterli bizim için. tekliflerinizi bekliyoruz