• 17-02-2008, 14:46:08
    #10
    ya arkadaşlar iyi hoş ta "print screen" diye de bir şey var öte yandan
  • 27-02-2008, 15:59:15
    #11
    Ya bu forumda ne zeki insanlar var yaaa...

    PrintScreen e , sağ tuş bilgisayarına kaydete falan bişey dediğimiz yok
    Adam benim hostumdan çekip benim BW mi yemesin amaç o...
    Fotoğraflar çalınmasın gibi bi derdim yok , isteyen çalsın , 5846 {fikir ve sanat eserleri kanunu} diye bi güzellik var , adamın bi tarafından kan alırlar =)
  • 28-02-2008, 13:26:55
    #12
    aşağıdaki kod ile neyaptık dersek;

    1) dosya binary modunda çekilip çıktısı alınıyor. Böylece dosyanın yolunu göstermemiş oluyoruz. Direk bu dosya onun yolu oluyor.
    2) bu sayfa çağrıldığında hangi ref ile geldiğine bakılıyor ve başka site veya direk açmaya çalışırsa resmi açmıyor "yasak haraket" yazıyor.

    Aşağıdaki kodu kendinize göre uyarlayın.

    Siteadı ve resim yolunu değiştirin.

    resmi sitede göstermek için

    Alıntı
    <img src="resim.asp">
    Çalıntı engelleme ve sitede resim gösterme kodu
    Alıntı
    (resim.asp)

    <%@language="vbscript"%>
    <%

    'Sadece izin verdiğiniz, çalışmasını istediğin site url
    StrUrl = "siteniz.com"

    'Açmak isteiğiniz resim yolu (bulunduğu klasörden belirtin)
    filename = "../resimler/bushpushtu.jpg"



    ' Can alıcı kodumuz... kendi yapımım...
    Adres=request.servervariables("http_referer")
    if Adres<>"" then
    AdresBol=split(adres,"/")
    StrRef=AdresBol(2)
    StrRef=replace(StrRef,"www.","")
    end if
    if StrRef<>StrUrl then
    response.write "Yasak hareket algılandı!"
    response.end
    end if

    filename=server.mappath(filename)
    response.contenttype = "application/octet-stream"
    response.addheader "content-disposition", "attachment;filename="& filename
    set stream = server.createobject("adodb.stream")
    stream.mode = 3
    stream.open
    stream.loadfromfile filename
    content=stream.readtext(-1)
    response.binarywrite(content)
    stream.close
    set stream=nothing
    content=null


    %>

    kolay gele...
  • 28-02-2008, 13:32:50
    #13
    Ufak bir not belirteyim.

    Resmi Stream ederek, içerik, bandwidth vs. koruyabilirsiniz ama sonuçta serverside tarafında durmadan binarymode ile veri çekileceği için resimlerin normalden biraz daha yavaş açılması veya sunucuya yük bindirmesi olasıdır.

    kolay gele...
  • 04-03-2008, 13:27:14
    #14
    netrobins sana nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum...
    Çok sağol , koca forumda bi sen derdime çare oldun...
    Allah Razı Olsun...
  • 20-05-2008, 16:35:10
    #15
    Nerenle okuyosun yazılanları bi bilsem, senin işini görecek kısım httpreferrer dedik dimi en başta ki arkadaşta aynı sistemi kullanmış dikkat edersen, madem konu açıyosun bi zahmet dikkatlice okusan diyorum, yada milleti burada bilgisiz çıkarma
  • 05-06-2008, 14:09:15
    #16
    sisevinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya arkadaşlar iyi hoş ta "print screen" diye de bir şey var öte yandan
    bir diğer yandanda internet siteleri üzerindeki resimleri download edebilen programlar var bkz. ie picture downloader
  • 05-06-2008, 14:14:08
    #17
    Onlar çalışmaz arkadaşım bu sistemde, flashgette o işi yapıyo güya ama adamlar kullanmış bu sistemi sen onlarca farklı resmi görüyosun sayfada aha dur hepsini çekiyim diyosun program alıyo tüm linkleri, başlıyo indirmeye inen dosyalara bir bakıyosun full yasak kardeş yazıyo Belki indiren yazılım sunucuya istek yaparken metadata olarak o sitenin urlsine bürünüp görünürse yani sunucuyu kandırırsa çalışır oda ne kadar mümkün bilemem..