Ya bu forumda ne zeki insanlar var yaaa...

PrintScreen e , sağ tuş bilgisayarına kaydete falan bişey dediğimiz yok
Adam benim hostumdan çekip benim BW mi yemesin amaç o...
Fotoğraflar çalınmasın gibi bi derdim yok , isteyen çalsın , 5846 {fikir ve sanat eserleri kanunu} diye bi güzellik var , adamın bi tarafından kan alırlar =)