KempO adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O mailler benim siteme ziyaretcilerin kendi istekleri ile ekledigi maillerdi,iyi hos ya bende ayda bir defa tabiki onlarin iziniyle bilgilendirme maili atiyordum,simdi sql i komple verdigime göre acilan diger sitelerden atilan mailler izinsiz oldugundan spam olacaktir bu yüzdende illegal,anlatabildimmi? Tabi artik bu beni ilgilendirmez.Ben sadece üstüme düsen uyarma görevini yapiyorum o kadar
Bu arada repler unutuluyor gibime geliyor