paylaşımı bi karşılık için mi yapıyorsun ? o zaman paylaşım yapıyorum deme.para verene yada rep verene satıyorum de.o kadar mesaj okuyoz bakalım indirileim diyoz.beyefendi rapid den silmiş.neyse kendin kullan.kenine rep wer.