• 28-12-2007, 21:49:23
    #19
    Üyeliği durduruldu
    KempO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başımıs Nie Belaya Girsinki :S Bunun Neresi illegal ki :S ??

    O mailler benim siteme ziyaretcilerin kendi istekleri ile ekledigi maillerdi,iyi hos ya bende ayda bir defa tabiki onlarin iziniyle bilgilendirme maili atiyordum,simdi sql i komple verdigime göre acilan diger sitelerden atilan mailler izinsiz oldugundan spam olacaktir bu yüzdende illegal,anlatabildimmi? Tabi artik bu beni ilgilendirmez.Ben sadece üstüme düsen uyarma görevini yapiyorum o kadar Bu arada repler unutuluyor gibime geliyor
  • 29-12-2007, 19:15:38
    #20
    Üyeliği durduruldu
    paylasim sona ermistir, 0 tesekkür 0 rep demekki kimsenin isine yaramamis.baska paylasimlarda görüsmek üzere
  • 16-01-2008, 11:21:23
    #21
    paylaşımı bi karşılık için mi yapıyorsun ? o zaman paylaşım yapıyorum deme.para verene yada rep verene satıyorum de.o kadar mesaj okuyoz bakalım indirileim diyoz.beyefendi rapid den silmiş.neyse kendin kullan.kenine rep wer.