• 20-12-2007, 11:21:11
    #1

    Sonunda çıktı !
    Firefox 3.0b2 Türkçe Nihayet Çıktı:
    Neler Yeni
    - Büyük boyutlu dosyaları artık daha verimli şekilde indireceksiniz
    - Yer imlerini bölümlerindede arama yapılabilme
    - En son gezdiğiniz sayfalar adres çubuğunda daha detaylı bir şekilde gösterilmekte
    - Daha iyileştirilmiş Hızı
    - Bir kaç küçük güvenlik güncelleştirmesi yapılmış.
    - Sistem kaynağı kullanımı dahada azaltılmış.

    İndir ! / Download !
  • 20-12-2007, 11:26:54
    #2
    deneyenler, yorumlarını yapabilirmi arkadaşlar uygunsa bizde deniyelim.
  • 20-12-2007, 11:29:57
    #3
    Ben şu anda kullanıyorum gayet iyi eski sürümlere göre tasarım açısından fazla bir fark yok.
  • 20-12-2007, 11:39:04
    #4
    çok güzel... eskisine göre daha çekici
  • 20-12-2007, 11:43:15
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kararlı versiyonu dör gözle bekliyorum.Fazla bekletme bizi Mozilla :P
  • 20-12-2007, 11:43:45
    #6
    Üyeliği durduruldu
    eklediğimiz yer imleri filan gitmiyecek değilmi
  • 20-12-2007, 12:03:19
    #7
    hemen deniyelim bakalım
  • 20-12-2007, 13:38:30
    #8
    Biraz daha kibarlaşmış, zaman lazım yeni özellikleri keşfetmeye. Sağol radmin.
    Url özelliği güzel olmuş.
  • 20-12-2007, 13:41:41
    #9
    Üyeliği durduruldu
    cok iyi fakat kulllandigimiz addonlari tanimiyor daha zaman lazim..