• 28-12-2007, 23:35:32
    #19
    valla hiç bir programın ya da scriptin betasını kullanmam.bunu da kullanmıyorum.
  • 28-12-2007, 23:37:56
    #20
    Üyeliği durduruldu
    ya buna google toolbar eklenmiyor bilen varsa buraya veya özelime link atsın
  • 29-12-2007, 14:16:01
    #21
    süper bir fox fox olmuş hızlı ge kullanımı rahat. makineyi eski fox akdar kasmıyor.ancak add ons lar ile uyumsuz
  • 11-01-2008, 11:31:09
    #22
    firefox 2 daha güzel. bende beğenmedim 3ü
  • 11-01-2008, 11:48:41
    #23
    Üyeliği durduruldu
    3 ozellikler cok guzel titlede arama yapiyormus gibi daha ne olacak..

    suan toolbar vs yuklenmiyor bekleyecegiz..
  • 11-01-2008, 12:08:45
    #24
    Hala beta durumda arkadaşlar çoğu plugin in tanınmaması gayet doğal.
    Hala geliştiriliyor.
  • 11-01-2008, 12:15:28
    #25
    Bende indireyim biraz sonra bari
  • 11-01-2008, 12:18:33
    #26
    indirdim ama şimdilik beğenmedim
  • 11-01-2008, 20:17:05
    #27
    hoşuma gitti benim gayet hızlı