Firefox 3.0b2 Türkçe - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Firefox 3.0b2 Türkçe
31
●
2.661
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Firefox 3.0b2 Türkçe
1
2
3
4
28-12-2007, 23:35:32
#19
neoberg
valla hiç bir programın ya da scriptin betasını kullanmam.bunu da kullanmıyorum.
28-12-2007, 23:37:56
#20
cahveci
Üyeliği durduruldu
ya buna google toolbar eklenmiyor
bilen varsa buraya veya özelime link atsın
29-12-2007, 14:16:01
#21
yakamoz01
süper bir fox fox olmuş hızlı ge kullanımı rahat. makineyi eski fox akdar kasmıyor.ancak add ons lar ile uyumsuz
11-01-2008, 11:31:09
#22
nokiaa
firefox 2 daha güzel. bende beğenmedim 3ü
11-01-2008, 11:48:41
#23
orumcek
Üyeliği durduruldu
3 ozellikler cok guzel titlede arama yapiyormus gibi daha ne olacak..
suan toolbar vs yuklenmiyor bekleyecegiz..
11-01-2008, 12:08:45
#24
HKNOCN
Hala beta durumda arkadaşlar çoğu plugin in tanınmaması gayet doğal.
Hala geliştiriliyor.
11-01-2008, 12:15:28
#25
project2007
Bende indireyim biraz sonra bari
11-01-2008, 12:18:33
#26
TrueLove
indirdim ama şimdilik beğenmedim
11-01-2008, 20:17:05
#27
atillayasar
hoşuma gitti benim gayet hızlı
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler