• 20-12-2007, 19:56:04
    #10
    açılmayan sayfalarda ve javalarda takılma yaşatıyor mu yine?
  • 20-12-2007, 22:41:07
    #11
    oldukça güzel , özellikle geçmişte ziyaret edilmiş sitelerin headerlarıyla beraber gösterilmesini çok begendim.
  • 20-12-2007, 22:42:53
    #12
    Misafir
    ilk gözüme çarpanlar açılan popuplarda popupların linklerini görebiliyorsunuz sayfadaki herhangi bir linke basılı tutup sürükleyebiliyorsunuz durum çubuğuna bi adres yazdığınızda daha önce girdiğiniz bir adresin detayını gösteriyor
  • 21-12-2007, 14:28:41
    #13
    her sürümde gelişiyor vallaha ie nin tahtını coktan elinden aldı
  • 21-12-2007, 16:18:15
    #14
    Üyeliği durduruldu
    bu sürümü ben beğenmedim
  • 22-12-2007, 00:46:10
    #15
    hoş bir sürüm.
  • 22-12-2007, 00:49:33
    #16
    bu sürüm bana siteleri daha hızlı açıyor gibi geldi ama özellikle adres alanı sayfa titlelerini gösteriyor kötü olmuş :S ayrıca daha bu sürümlere uygun toolbarlar yok sanırım :S ne google ne alexa bakamıyorum
  • 22-12-2007, 00:59:29
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    of bu sayfa title larının gösterilmesi çok kötü
    düzeltebilmesi mümkün mü acaba o kısmın eskisi gibi olması:S
  • 25-12-2007, 08:25:41
    #18
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler radmin paylaşım için