• 25-06-2006, 22:07:41
    #10
    peki refresh kodlarını kaldırıp denesen??
  • 25-06-2006, 23:58:20
    #11
    WhiteKey adlı üyeden alıntı:
    < ve > ları ekrana bastırmak istersen

    echo htmlspecialchars($icerik);
    kodlarda < > yazılmasını istemiyorsan
    echo htmlentities($icerik)
    iki şekildede kodlar html olarak çalıştırılmaz
    çok geç oldu şimdi yarına kısmetse deneyeceğim...
    çok teşekkürler...
    ben de asp den anlarımda php den pek çakmam
    şöle bişi oluyo...adam arkadaşlık sitesinde pm attığı zaman.kötü oluyor.yane konu olarak yönlendirme kodu atsa,attığı kişi bir daha pm bölüme bakamıyo
    bu verdiğin kodu tam larak nereye yapıştırayım acaba ?
    bütün dosyalarda ayarlar.php war.onun bi yerine atsam olur mu ?
  • 26-06-2006, 22:38:15
    #12
    yapamadım ya yokmu yardımc olabilecek bi php coder
  • 02-07-2006, 10:28:11
    #13
    Üyeliği durduruldu
    aşağıdakı fonksiyon işini görür

    function degistir ($kod = "") {
        $kod = str_replace("http-equiv","",$kod);
        $kod = str_replace("alert","",$kod);
        $kod = str_replace("javascript","",$kod);
        $kod = str_replace("document.cookie","",$kod);
        $kod = str_replace("onmouseover","",$kod);
        $kod = str_replace("document.location","",$kod);
        $kod = str_replace("%20union%20","",$kod);
        $kod = str_replace("*/union/*","",$kod);
        $kod = str_replace("union","",$kod);
        $kod = str_replace(" union ","",$kod);
        $kod = str_replace("+union+","",$kod);
        return $kod;
    }

    $yazi = degistir($yazi);
    kötü amaçlı kelimeleri ekleyebilirsin
  • 04-08-2006, 05:09:45
    #14
    bahsettigi script 80630 scripti olsa gerek
  • 06-08-2006, 00:14:06
    #15
    merhaba php de html girişlerini engellemek için strip_tags kullanılır. aşağıdaki şekilde kullanabilirsiniz.
     
    <?php
    $veri = strip_tags("$veri");
    ?>
    bu şekilde html kod girişleri engellnir.