WhiteKey adlı üyeden alıntı:
< ve > ları ekrana bastırmak istersen

echo htmlspecialchars($icerik);
kodlarda < > yazılmasını istemiyorsan
echo htmlentities($icerik)
iki şekildede kodlar html olarak çalıştırılmaz
çok geç oldu şimdi yarına kısmetse deneyeceğim...
çok teşekkürler...
ben de asp den anlarımda php den pek çakmam
şöle bişi oluyo...adam arkadaşlık sitesinde pm attığı zaman.kötü oluyor.yane konu olarak yönlendirme kodu atsa,attığı kişi bir daha pm bölüme bakamıyo
bu verdiğin kodu tam larak nereye yapıştırayım acaba ?
bütün dosyalarda ayarlar.php war.onun bi yerine atsam olur mu ?