html açığı için yardım
14
●2.122
- 25-06-2006, 23:58:20çok geç oldu şimdiWhiteKey adlı üyeden alıntı:
yarına kısmetse deneyeceğim...
çok teşekkürler...
ben de asp den anlarımda php den pek çakmam
şöle bişi oluyo...adam arkadaşlık sitesinde pm attığı zaman.kötü oluyor.yane konu olarak yönlendirme kodu atsa,attığı kişi bir daha pm bölüme bakamıyo
bu verdiğin kodu tam larak nereye yapıştırayım acaba ?
bütün dosyalarda ayarlar.php war.onun bi yerine atsam olur mu ? - 02-07-2006, 10:28:11Üyeliği durdurulduaşağıdakı fonksiyon işini görür
function degistir ($kod = "") { $kod = str_replace("http-equiv","",$kod); $kod = str_replace("alert","",$kod); $kod = str_replace("javascript","",$kod); $kod = str_replace("document.cookie","",$kod); $kod = str_replace("onmouseover","",$kod); $kod = str_replace("document.location","",$kod); $kod = str_replace("%20union%20","",$kod); $kod = str_replace("*/union/*","",$kod); $kod = str_replace("union","",$kod); $kod = str_replace(" union ","",$kod); $kod = str_replace("+union+","",$kod); return $kod; }
$yazi = degistir($yazi);
kötü amaçlı kelimeleri ekleyebilirsin
yarına kısmetse deneyeceğim...