• 14-12-2007, 01:12:36
    #1
    Arkadaşlar ben sayfayı yenilemeden veri çekmek istiyorum nasıl yapabilirim veya hangi kodları kullanarak yapabilirim...
    Herkese kolay gelsin...
  • 14-12-2007, 01:35:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    AJAX ile yapabilirsin ajax-tr.com da güzel örneklerde mevcut
  • 02-01-2008, 14:36:24
    #3
    Bak Bunu Bende Bilmiyodum Bende Bir İnceleyeyyim
  • 02-01-2008, 16:10:39
    #4
    ajaks tr de aradım okadar ama bulamadım bana direk link verebilirmisiniz :|

    bende sayfa yenilemeden mesaj postlamak istiyorum
  • 03-01-2008, 12:33:45
    #5
    function yeni_nesne(){
    	var nesneyarat;
    	/*@cc_on @*/
    	/*@if (@_jscript_version >= 5) try { nesneyarat = new ActiveXObject("Msxml2.XMLHTTP"); }
    	catch (e) {
    		try { nesneyarat = new ActiveXObject("Microsoft.XMLHTTP"); }
    		catch (E) { nesneyarat = false; }
    	}@end @*/
    	if (!nesneyarat && typeof XMLHttpRequest!='undefined') {
    	 try {
    	  nesneyarat= new XMLHttpRequest();
    	 } catch (e) {
    	  nesneyarat=false;
    	 }
    	}
    	return nesneyarat;
    }
    
    function loading(hedef) {
    	document.getElementById(hedef).innerHTML = "Lütfen Bekleyin..."
    	}
    
    function isleyici(url,hedef){
    	var islemci = yeni_nesne();
    	islemci.onreadystatechange = function(){ yukle(islemci,hedef) }
    	islemci.open('GET', url, true)
    	islemci.setRequestHeader("Content-type", "application/x-www-form-urlencoded;charset=iso-8859-9")
    	islemci.send(escape(hedef))
    	}
    
    function yukle(islemci,hedef){
    	if (islemci.readyState == 4 && (islemci.status==200 || window.location.href.indexOf("http")==-1))
    	document.getElementById(hedef).innerHTML = islemci.responseText
    	}

    kullanımı
    isleyici('xxx.asp','yuklenecek_div_alani');
    xxx.asp sayfasına dbden veri çeken kodu yazabilirsin