Konu
db den veri çekmek
14-12-2007, 01:12:36
#1
giddysoft
Arkadaşlar ben sayfayı yenilemeden veri çekmek istiyorum nasıl yapabilirim veya hangi kodları kullanarak yapabilirim...
Herkese kolay gelsin...