Merhaba arkadaşlar,
MySQL için yapabiliyordum ama MS SQL'de yapamıyorum.
Veri tabanındaki verileri ve tablo yapısını SQL dosyası olarak nasıl kayıt edebilirim yardımcı olabilir misiniz?
MS SQL'de SQL dosyası ile yedekeleme nasıl?
3
●355
- 18-06-2013, 19:55:33Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.