• 18-06-2013, 05:01:17
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    MySQL için yapabiliyordum ama MS SQL'de yapamıyorum.
    Veri tabanındaki verileri ve tablo yapısını SQL dosyası olarak nasıl kayıt edebilirim yardımcı olabilir misiniz?
  • 18-06-2013, 09:45:53
    #2
    mssql de veritabanına sağ tıkla task-export data.....1.veritabanı kesni localindeki veritabanı 2.si ise aktaracağın veritabanı bilgielrini girip next finish diyorsun otomtik aktarıyorsun
  • 18-06-2013, 19:55:33
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://kb.eukhost.com/backup-and-res...2008-database/
  • 20-06-2013, 05:08:40
    #4
    teşekkürler fakat Generate SQL kısmından yaptım.