Merhaba arkadaşlar,
MySQL için yapabiliyordum ama MS SQL'de yapamıyorum.
Veri tabanındaki verileri ve tablo yapısını SQL dosyası olarak nasıl kayıt edebilirim yardımcı olabilir misiniz?