• 09-06-2013, 14:57:27
    #1
    Datalife Engine 10.0 sürümü göründü. Resmi sitesi DLENews.ru tarafından açıklandı. Şuanda test aşamasında. Her sürümde olduğu gibi bu sürümde de bir çok yenilik eklendi.

    Yenilikler
    1-) Yeni mobil tema eklenmiş. O eski sürümlerdeki basit tasarımdan kurtulunmuş.

    2-) Spama karşı önlem için stopforumspam eklenmiş. (stopforumspam.com Sitesinde kayıtlı spam kullanıcılarını mesaj atmaları için engeller.)
    3-) Artık site üzerinden de makale eklerken anket eklenebilecek.
    4-) PHP 5.5.x için ifadeler düzenlenmiş.
    5-) Veritabanı yedekleme işlemi MySQLi ile yapılması sağlanmış. (Bunun için sunucunun PHP 5.5.x desteklemesi gerekiyor.)
    6-) Yönetici paneli işlem listesine başarısız girişleri listeleme özelliği eklenmiş.

    7-) RSS için atom özelliği eklenmiş. (Detaylı bilgi: http://en.wikipedia.org/wiki/Atom_(standard))
    8-) Speedbar için bir ayar yapılmış. Arama sonuçlarında link yerine kategori biçiminde gözükecek. (Detaylı bilgi: http://support.google.com/webmasters...&answer=185417)

    9-) Open Graph desteği eklenmiş. Script, sosyal ağlarla tam uyumlu olmuş diyebiliriz.
    10-) Custom etiketi düzenlenmiş. Kategori idleri tek tek değilde 1'den 8 kadar şekilde ayarlanmış. Örnek vermek gerekirse;
    {custom category="1-8" aviable="global" from="0" limit="10" order="date"}
    11-) Site ön belleği belirli zaman aşımlarında otomatik olarak temizlenecek.
    12-) İlave alanlar bölümünde rahat çalışılması için tekrar düzenlenmiş.
    13-) Popüler ve Benzer Konular için tarih {date} etiketine tarih formatı eklene bilme özelliği getirilmiş. (date=j d f}
    14-) WYIWYG Live Editor güncellenerek en son sürümü kurulmuş.
    15-) engine/data/dbconfig.php dosyasına veritabanı güvenliği için SECURE_AUTH_KEY eklenmiş.
    16-) Birçok hatalar giderilmiş.

    Yenilikleri DLE'nin resmi sitesinden özetlemeye ve Türkçeleştirmeye çalıştım. Yeni sürümü merakle bekliyorum...

    Orjinal Konu: http://www.hgtucel.com/dle/138-dle-v100-gorundu.html
  • 09-06-2013, 15:07:31
    #2
    gerçekten harika bir sistem dle çok güzel seosu var ve çok hafif aslında wordpresse oranla çok daha güzel ama gelişme olmadığı destek olmadığı için wordpressin çok altında kalıyor ve bildiğim kadarı ile açık çok sistemde,umarım daha güzel bir hale gelir
  • 09-06-2013, 18:42:09
    #3
    psdlider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçekten harika bir sistem dle çok güzel seosu var ve çok hafif aslında wordpresse oranla çok daha güzel ama gelişme olmadığı destek olmadığı için wordpressin çok altında kalıyor ve bildiğim kadarı ile açık çok sistemde,umarım daha güzel bir hale gelir
    4-5 senedir kullanıyorum açık görmedim hiç. DLE çok güzel. Wordpress'ten de güzel olduğu kesin ama birazda ücretli olduğundan dolayı wordpress'e göre kullanımı az.
  • 09-06-2013, 19:42:26
    #4
    Şu DLE ücretsiz olaydı.
  • 09-06-2013, 19:45:19
    #5
    Üyeliği durduruldu
    soulmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu DLE ücretsiz olaydı.
    wordpress'in pastasından en az %50 kapacağı kesindi.
  • 09-06-2013, 20:28:06
    #6
    spider58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wordpress'in pastasından en az %50 kapacağı kesindi.
    kesinlikle..
  • 09-06-2013, 20:30:06
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    soulmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu DLE ücretsiz olaydı.
    spider58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wordpress'in pastasından en az %50 kapacağı kesindi.
    ucretli dle kullanan varmidir )