psdlider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gerçekten harika bir sistem dle çok güzel seosu var ve çok hafif aslında wordpresse oranla çok daha güzel ama gelişme olmadığı destek olmadığı için wordpressin çok altında kalıyor ve bildiğim kadarı ile açık çok sistemde,umarım daha güzel bir hale gelir
4-5 senedir kullanıyorum açık görmedim hiç. DLE çok güzel. Wordpress'ten de güzel olduğu kesin ama birazda ücretli olduğundan dolayı wordpress'e göre kullanımı az.