Selamun Aleyküm arkadaslar,
joomla sayfamin türkce ve almanca olarak kullanilabilmesini istiyorum.
Bunu yapmak icin almanca dil paketi mi eklemek gerekiyor (elinizde varsa, paylasmanizi dilerim), yoksa baska türlü mü oluyor ?
Yardimlariniz icin simdiden tesekkürler.
Saygilarimla
Joomla türkce/almanca ??
4
●1.186
- 29-11-2007, 19:39:08Aleykumselam, bu dediğiniz ilk adım evet bir almanca dil paketi yükleyeceksiniz ama çift dilli şekilde site kuracaksanız ve aynı içerikleri iki dilli yapmanız için bu zaman bir eklentiye joomfish isimli bir bileşenle sitenizdeki içerikleri iki dilde yapmanıza ortam sağlıyor ve ziyaretçileriniz diledikleri dili seçip geziniyorlar
- 30-11-2007, 01:59:02Joom Fish adlı bileşeni yükleyerek de kolay bir şekilde yapabilirsin...
- 05-12-2007, 20:23:24Üyeliği durdurulduBileseni yükledim ve biraz inceledim, ama pek bir sey anlamadim.maviyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanimini anlatan arkadas olursa sevinirim.
Saygilarimla