Konu
Joomla türkce/almanca ??
29-11-2007, 20:50:40
#3
DeLiKaNLi
Üyeliği durduruldu
Yardiminiz icin tesekkür ederim.
Bileseni indirip kurdum ingilizce oldugundan biraz zorluk cekiyorum.
Daha ayrintili bir sekilde iki dili birden nasil kulanabilecegimizi anlatabilirmisiniz?