Yardiminiz icin tesekkür ederim.
Bileseni indirip kurdum ingilizce oldugundan biraz zorluk cekiyorum.
Daha ayrintili bir sekilde iki dili birden nasil kulanabilecegimizi anlatabilirmisiniz?