• 24-11-2007, 22:13:14
    #1
    Formatladım 3-4 gün önce pc yi sonra firefox u kurdum alexa sparky eklentisini unutmuşum bugün yükledim . Yükledikten sonra firefox çalışmamaya başladı . Yeniden kurdum felan yinede çözülmedi . Görev Yöneticisinden firefox.exe görünüyor ama açılmıyor şimdiden teşekkürler
  • 24-11-2007, 22:42:28
    #2
    görev yöneticiden sonlarndırıp tekrar açtığında gene aynı mı oluyor. bilgisayarı yeniden başlatmayı da dene hata falan verdiyse daha önce. ama ff yi kaldırıp kurarsan o alexa yı kurma derim ben. bazen kilitliyor ff yi
  • 24-11-2007, 22:45:03
    #3
    firefox.exe işlemini sonlandırdım olmadı pc yi resetledim tabikide yine olmadı firefoxu silip yeniden kurdum yine olmadı başka çözüm yolları lazım bunların hepsini denedim
    Ayrıca IE Ne berbat birşey ya
  • 24-11-2007, 23:14:39
    #4
    dün bendede oldu kapadım açtı geldi gene
  • 25-11-2007, 00:37:04
    #5
    C:\Documents and Settings\k.adın\Application Data\Mozilla klasörünü silip,ondan sonra kurdun mu ff yi?
  • 25-11-2007, 13:59:56
    #6
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    C:\Documents and Settings\k.adın\Application Data\Mozilla klasörünü silip,ondan sonra kurdun mu ff yi?
    Allah razı olsun Süpersin Sağol
  • 25-11-2007, 15:08:05
    #7
    rica ederim,sende sagol
  • 25-11-2007, 21:31:24
    #8
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    C:\Documents and Settings\k.adın\Application Data\Mozilla klasörünü silip,ondan sonra kurdun mu ff yi?

    Teşekkürler. Tecrübe oldu