Formatladım 3-4 gün önce pc yi sonra firefox u kurdum alexa sparky eklentisini unutmuşum bugün yükledim . Yükledikten sonra firefox çalışmamaya başladı . Yeniden kurdum felan yinede çözülmedi . Görev Yöneticisinden firefox.exe görünüyor ama açılmıyor şimdiden teşekkürler
görev yöneticiden sonlarndırıp tekrar açtığında gene aynı mı oluyor. bilgisayarı yeniden başlatmayı da dene hata falan verdiyse daha önce. ama ff yi kaldırıp kurarsan o alexa yı kurma derim ben. bazen kilitliyor ff yi
firefox.exe işlemini sonlandırdım olmadı pc yi resetledim tabikide yine olmadı firefoxu silip yeniden kurdum yine olmadı başka çözüm yolları lazım bunların hepsini denedim
Ayrıca IE Ne berbat birşey ya