Formatladım 3-4 gün önce pc yi sonra firefox u kurdum alexa sparky eklentisini unutmuşum bugün yükledim . Yükledikten sonra firefox çalışmamaya başladı . Yeniden kurdum felan yinede çözülmedi . Görev Yöneticisinden firefox.exe görünüyor ama açılmıyor

şimdiden teşekkürler