• 10-01-2008, 18:36:31
    #10
    oradan oldugunu hiç sanmıyorum çünkü mp3 sitemde de limit 200,yeni kurdugum 2 sitemde de 200.mp3 sitesinde çıkıyor ama bu 2 sitede çıkmıyor resimler bir de portaldaki hoş geldiniz yazısını degiştiremiyorum.hoş geldin mesajı yerine ne yazarsam yazayım aşagıdaki yazıyor :

    "Welcome to My Community
    Thanks for using ezPortal,
    Have a good time! "
  • 10-01-2008, 19:43:48
    #11
    Platin üye
    Ben Alexis in phpbb3portalını kullanıyorum. Gayet memnunum.

  • 10-01-2008, 20:21:17
    #12
    phpbb3 degil benimki phpbb2
  • 23-01-2008, 16:45:37
    #13
    Mesajında belirttiğin gibi orda yazan duyuruyu değiştiremiyorsan database ile ilgili bir sorunun var demektir.
    Phpmyadmin e girip phpbb_portal tablosuna gözat diyin.
    welcome_text kısmına duyurunuzu yazın.
    news_length kısmına da 2000 gibi yüksek bir rakam yazın.
  • 23-01-2008, 18:28:18
    #14
    nasıl çözdügümü şimdi hatırladım o bölümü portaldan kaldırdım ve sonra yeni bir tablo oluşturup yazmak istedigimi yazdım ve düzeldi.
  • 23-01-2008, 19:54:16
    #15
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl çözdügümü şimdi hatırladım o bölümü portaldan kaldırdım ve sonra yeni bir tablo oluşturup yazmak istedigimi yazdım ve düzeldi.

    Sol kulağımı sağ elimle gösterdim desene sen şu işe.
  • 23-01-2008, 20:41:44
    #16
    o tabloda ne degişiklik yaptıysam işlemedi.kaldırdım bikaç saat sonra kendim oluşturup attım dosyayı yeniden ve düzeldi
  • 24-01-2008, 12:56:10
    #17
    Üyeliği durduruldu
    saka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Alexis in phpbb3portalını kullanıyorum. Gayet memnunum.
    Notebook.gen.tr phpBB3 Portal • phpBB3 Portal

    pbpbb2 den nasıl geçebiliriz
  • 09-02-2008, 22:54:29
    #18
    teknohol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sol kulağımı sağ elimle gösterdim desene sen şu işe.
    o sorunu yukarıda söyledigim gibi çözdüm ama geçen hafta birşey farkettim.siteme ekledigim reklamların süresi dolmuştu ve yeni reklamlar aldım ama eskilerini silip,yenisini ekleyemiyorum bi türlü.dosyayı düzenleyip ftp den gönderiyorum ama sitede bu degişiklik görünmüyor.dosyaya baktıgımda herşey normal ama nedense bu degişiklikler siteye yansımıyor.önceki bir mesajınızda db yi onar ve optimize et demiştiniz.acaba onu nasıl yapacagımı açıklayabilirmisiniz?myadmine girip tüm tabloları seçtim ve tabloyu onar dedim.bu yeterli mi yoksa yapmam gereken başka birşey daha mı var?çünkü bunu yaptım ama düzelmedi