• 18-10-2007, 13:29:25
    #1
    İlk önce sevinmiştim Herşey normaldi 512 mb yerine 1250 mb ram geldi

    Dün gece 20 gb hdd'li 1250 mb ramli sunucu geldi sabahta çekti sanırım aşağıdakigibi oldu


    üste arkadaşın bana teslim ettiği tarih yazıyor 15 gün geçmiş arkadaş uzayda veya başka bir alemde yaşıyor 1 gün 10 saat felan sanırım yaşadığı yerde

    Bana işlemci olarak Xeon 5310 dediniz sordum 4 mb cache'mi yoksa 8 mb cache'mi bana 8 mb cache dediniz.İşlemci olarak Xeon 3040 2 mb cache geldi.
    Hardisk olarak 7 gb anlaşmadım ben 20 gb olarak anlaştım
    Vmware dediniz Virtuozzo çıktı
    bunları boşverelim aldığımın ertesi günü format atıldı dosyalarım gitti siz DC'den dosyaları isteyecektiniz hala kaybettiğim dosyalarım gelecek her gün 1-2 kere reset atıldı sunucuya 3 gün önce hardisk'imi yükseltecektiniz hala yükselteceksiniz
    ben burda hostkenti beni dolandırdı kandırdı diye bir başlık açmadım amacımda hostkentini aşalamak veya küçük düşürtmek değil maillerime cevap verilmediği için sitemkar bir tavır ve espiri ile hizmetden memnun kalmadığımı ve bu sorunun düzeltilmesini istedim burda sorun çözüleceğine müşteriye hakaret ve halen devam eden yalanlar var
    Mailerime cevap vermediğiniz için burda para iadesi yapmanızı istiyorum bunun için garanti vermiştiniz ve lisanslar yüzünden ödeme yapamayacağınızı söylemeyemezsiniz hiç bir kontrol paneli talep etmedim ve kurulmadı Vmware olmadığı içinde Windows Server lisansı kullanmadınız çünkü vmware yeniden işletim sistemi kurar Virtuozzo ise işletim sistemini sadece böler

    Bak arkadaş kimse senin konunu bu konu yüzünden kimse bakmamış.Müşteri memnun değilse parasını iade edeceksin ve iade sözü verdiğin halde iade etmiyorsan bu işte dolandırıcılıkdan ileriye gidemezsin

    Hangisi hoş dolandırıcılıkmı insanlıkmı sen seç.Senin helal edip etmemen önemli değil diğen bir firmadan hizmet almak isteyen varmı burda



  • 18-10-2007, 13:31:19
    #2
    geceden suya mı ısladınız ?
  • 18-10-2007, 13:33:24
    #3
    hostkenti çamaşır makinesine atmış abi sanırım
  • 18-10-2007, 13:35:35
    #4
    Geçmiş olsun. Kurutucuda uzun süre kaldı galiba?
  • 18-10-2007, 13:37:48
    #5
    Üyeliği durduruldu
    rami yalnışlıkla fazla vermişler hdd den kısmışlar
  • 18-10-2007, 13:47:52
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Yanlışlıkla değil hediye, ama şimdi 480mb ram 8 gb hdd olmuş . nasrettin hoca'nın tencere doğurdu hesabı.
  • 18-10-2007, 14:38:21
    #7
    açıklama gelir heralde kendilerinden.
    Burada bulunuyorlar genelde.
  • 18-10-2007, 16:59:47
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Böyle bir hediye varsa,biz de faydalanalım
  • 18-10-2007, 17:11:44
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WHMDestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geceden suya mı ısladınız ?
    Espirilerinin takipçisiyiz

    Bilinerek yapıldığını sanmıyorum, bence konu açmak yerine iletişim kursaydınız