WHMDestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geceden suya mı ısladınız ?
Espirilerinin takipçisiyiz

Bilinerek yapıldığını sanmıyorum, bence konu açmak yerine iletişim kursaydınız