• 26-02-2007, 20:22:41
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhabalar sayın forum admin arkadaşlar ve sayın üyeler
    kasım 22 de evimde bu işe başladım ve yaklaşık 4 aydır bu işin işinderim hem bayilik vsss ugraçtım ama dedimki artık bir server alarım dedim neden olmasın demi

    AMD Athlon64 3000+
    Singlecore
    2048 MB DDR-RAM
    2x 160 GB Hard Drive
    2000 GB Bandwidth Included
    99.999% Network Uptime
    Fedora Core, Debian or Win.
    FREE Plesk 8 or Ensim

    bu özelliklerde 179 dolara aldım ve alcam alacıgımıda pişman oldum bir site girerken şifre istiyoru ikinci sorun ftp girerken ikinci bir şifre istiyor server baglanırkende ikinci bir şlifre istiyor ve soruyorum neden yardım edin diyorlarki sorun yok derim kesiyorlar ve bunu gibi tam 45 gündür sorun çekiyorum artık yeder dedim ve vps sunucu alarım nasılsa 30 site var 15 gb alan kullanıyor neden gitim kocaman server alarım dedim gittim dakikhost.com buldum ve arastırdım çok iyi bir firma dediler dakii bu foruma gelinceye kadar burda hem dakikhost kötüledileri kendi bilen bilmezler insanlar bu lafı ben söylemiyorum batuhan bey söyliyor ve inanki ne yapcagımı bilemiyorum burada adam gibi düzkün biri bu adamlar hakkın müşteri olmusmu ve daha önce amerika vps sunucu almısmı bana bunu cevapını verirseniz sevinirim saygılarımla

    Merkez Mah.Sefir Sokak No:14 Sariyer/İstanbul/Turkey
    Enderhosting İnternet Ve Bilişim Hizmetleri
    www.enderhosting.com
    Msn Sadece Satiş satis@enderhosting.com
    Mail; info@enderhosting.com
    Tr +90 (0) 212 218 36 07
    Mobil +90 (0) 536 330 77 88
  • 26-02-2007, 20:26:27
    #2
    Misafir
    dandikhostmu dedin
  • 26-02-2007, 20:27:11
    #3
    WoM
    Üyeliği durduruldu
    Deneme bile.
  • 26-02-2007, 20:32:23
    #4
    https://www.r10.net/search.php

    dakikhost veya fdcturkey olarak aratın bir, karşınıza çıkanları okuyun.
  • 26-02-2007, 20:37:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    aman ha sakın kendini onlardan. dakikhost yaktı milleti 1500 site kapandı 2-3 ay önce bir cok sunucu kapandı paralarını ödemedikleri icin aklını basına al derim
  • 26-02-2007, 20:45:16
    #6
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dandikhostmu dedin
    umarım açıklayıcı olmuştur
  • 26-02-2007, 21:35:16
    #7
    bence tam oturmuş
    hala nasıl satış yapıyorlar anlamadım
  • 26-02-2007, 22:24:20
    #8
    dakik dedinmi kaçacaksın
  • 26-02-2007, 22:41:06
    #9
    Alıntı
    dakik dedinmi kaçacaksın
    Birde Türkticaret.NET var artık bannerlarını görünce direk ALT + F4