merhabalar sayın forum admin arkadaşlar ve sayın üyeler
kasım 22 de evimde bu işe başladım ve yaklaşık 4 aydır bu işin işinderim hem bayilik vsss ugraçtım ama dedimki artık bir server alarım dedim neden olmasın demi

AMD Athlon64 3000+

Singlecore

2048 MB DDR-RAM

2x 160 GB Hard Drive

2000 GB Bandwidth Included

99.999% Network Uptime

Fedora Core, Debian or Win.

FREE Plesk 8 or Ensim
bu özelliklerde 179 dolara aldım ve alcam alacıgımıda pişman oldum bir site girerken şifre istiyoru ikinci sorun ftp girerken ikinci bir şifre istiyor server baglanırkende ikinci bir şlifre istiyor ve soruyorum neden yardım edin diyorlarki sorun yok derim kesiyorlar ve bunu gibi tam 45 gündür sorun çekiyorum artık yeder dedim ve vps sunucu alarım nasılsa 30 site var 15 gb alan kullanıyor neden gitim kocaman server alarım dedim gittim dakikhost.com buldum ve arastırdım çok iyi bir firma dediler dakii bu foruma gelinceye kadar burda hem dakikhost kötüledileri kendi bilen bilmezler insanlar bu lafı ben söylemiyorum batuhan bey söyliyor ve inanki ne yapcagımı bilemiyorum burada adam gibi düzkün biri bu adamlar hakkın müşteri olmusmu ve daha önce amerika vps sunucu almısmı bana bunu cevapını verirseniz sevinirim saygılarımla
Merkez Mah.Sefir Sokak No:14 Sariyer/İstanbul/Turkey
Enderhosting İnternet Ve Bilişim Hizmetleri
www.enderhosting.com
Msn Sadece Satiş
satis@enderhosting.com
Mail;
info@enderhosting.com
Tr +90 (0) 212 218 36 07
Mobil +90 (0) 536 330 77 88