Abone oldum masaüstü app indirdim ne giriş yapabiliyorum ne etkinleştirebiliyorum ne yapmam lazım bu durumda @mrxy;
kod hatalı diyor ama telden denediniz mi çalışıyor mu pc de denemeden önce aynı şekilde vds te deneyin eğer olmuyorsa köprü kurup bağlanmanız gerek büyük ihtimal
kod hatalı diyor ama telden denediniz mi çalışıyor mu pc de denemeden önce aynı şekilde vds te deneyin eğer olmuyorsa köprü kurup bağlanmanız gerek büyük ihtimal
Mobil app den vpn bağlandım ama masaüstü vpn bağlanamıyorum bu kadar mı şansızlık olur bir işte :SS::S:S:S