Abone oldum masaüstü app indirdim ne giriş yapabiliyorum ne etkinleştirebiliyorum

ne yapmam lazım bu durumda
@mrxy;
kod hatalı diyor ama telden denediniz mi çalışıyor mu pc de denemeden önce aynı şekilde vds te deneyin eğer olmuyorsa köprü kurup bağlanmanız gerek büyük ihtimal