dikmenofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abone oldum masaüstü app indirdim ne giriş yapabiliyorum ne etkinleştirebiliyorum ne yapmam lazım bu durumda @mrxy;



kod hatalı diyor ama telden denediniz mi çalışıyor mu pc de denemeden önce aynı şekilde vds te deneyin eğer olmuyorsa köprü kurup bağlanmanız gerek büyük ihtimal