r10 en kötü günümüzde yanımızdaydı durumu olmayanlara stogum ve maddiyetim yettikçe ücretsiz de yardımcı olabilirim geçmiş olsun r10
https://www.r10.net/off-topic/380276...sevinirim.html
Yıllık 100 tl vpn kullanımları iki vpn de stoklu mevcut not : kendi tecrübelerim yıllardır Ipvanish daha seri bağlantı veren bi vpn dir