Merhabalar,
Çalıştığım şirket bilgisayarlarımıza open vpn kurdurttu sunucularımıza bağlanabilmek için. Ben bu durumda trafiği takip edebildiklerini düşünüyorum hangi sitelere girildiğini vs.
Bilgisayarımda 2. olarak birde IPVanish vpn kurulu. Ben ikisinide aktif ederek Multi-Hop internete çıkıyorum. Bu durumda şirketim trafiğimi şifreli mi görmekte yoksa direkt mi görmekte mi?
Teşekkürler.
VPN ve Gizlilik hakkında bir soru
0
●94