• 15-12-2020, 12:16:50
    #1
    Yönetici onayı bekliyor
    Selamlar,


    Öncelikle Scriptten Bahsetmek İstiyorum
    • Bash (.sh) İle yazılmıştır
    • Kullanımı İçin Yüksek Seviyeli Sistem Gerekmez, Küçük İşlemcilerdede Çalışır
    • Kullanımı Basit ve Kolaydır
    • Yazılı Kullanım Anlatılacak ve Yapılamazsa Yeniden Anlatım Yapılacak
    • Script 2 Adettir. İkisinide Çalıştıracağız.
    • İPV6 Proxy Hazzını Dibine Kadar Yaşayın
    NOT: Değerli Moderatorlerimize Sesleniyorum, Bu PHP/ASP Script Değildir. Bash Scripttir.. Bunun Demosu Olmuyor Lütfen Konuyu Kapatmayın Artık.

    Script Kesinlikle Çalışıyor. Tek Seferde 4.200 Kadar Proxy Üretmektedir, Sınırsız Kullana Bilirsiniz. Kendini Yeniliyor ve Daim Aktif Günceldir. En Kolayından Kurulum Anlatılır Fakat Kimseye Linux Kullanmayı Öğretmem.
    Script Her Yazılımda Çalışır (Centos,Debian,Parrot vbs.)



    Fiyat: 50 TL 30 TL
    Bu Fiyata Başka Yerde Bulmanız İmkansızdır, Genelde 80TL Civarlarında Oluyor. Sadece Acil Paraya İhtiyacım Olduğundan ve Yazılıma İhtiyacım Olmadığından Ucuza Satıyorum.
    Script Çalışmazsa 2x Fazla Ücretini Veririm, Fakat Çalıştıramazsanız İade Yoktur. (Böyle Durum Söz Konusu Değildir, Kurulum Anlatımı Yapılacaktır. Sadece İade İçin Behane Yapacak Arkadaşlara yazdım )

    Referanslarımız:
    @Erenity;



    Aztekiando adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İpV6 Proxy Scripti Alındı. Kurulumda vs yardımcı oldu kendisi. Teşekkür ederim
    Daha Fazla Referanslarımız Mevcuttur (15+) Fakat İnstagram/Discord Üzerinden Satışı Gerçekleştirdiğimiz İçin Buraya Koymayı Münasip Görmedim. Satın Alacaklara Tüm Referanslar İletilecektir.
  • 15-12-2020, 12:18:44
    #2
    ref kef
  • 15-12-2020, 12:19:59
    #3
    Script ve iban pm alabilir miyim?
  • 15-12-2020, 12:20:37
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı satışlar
  • 15-12-2020, 12:20:49
    #5
    Yönetici onayı bekliyor
    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Script ve iban pm alabilir miyim?
    İlgileniyorum
  • 15-12-2020, 12:23:14
    #6
    ipv4 scripti varmıdır?
  • 15-12-2020, 12:26:21
    #7
    Yönetici onayı bekliyor
    Disturbed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ipv4 scripti varmıdır?
    İnstagram: _herorahim_ İletişime Geçiniz.
  • 18-12-2020, 23:09:19
    #8
    Yazılım Hizmetleri
    İpV6 Proxy Scripti Alındı. Kurulumda vs yardımcı oldu kendisi. Teşekkür ederim
  • 20-12-2020, 00:44:20
    #9
    ben pek anlamıyorum bu win10 da vs çalışır mı hocam ona göre alım yapalım