Merhaba,
Bu gün tespit edilen bir WPA2 açığı sebebiyle wifi ağınız tehlike altında. Bu açık yüzünden WPA2 güvenliği tek bir atack ile aşılabiliyor. Local ağınıza sızan kötü niyetli kullanıcılar ise o ağa bağlı olan bir çok cihaza bu açık sayesinde erişim elde edebiliyor. Peki nasıl güvende kalabilirim ? Aslında bu sorunun cevabını bir çok haber sitesi, bloglar ve forum sitelerinde verildi. Wifi kullanıcılarının geçici olarak Güvenli bir VPN hizmeti kullanmaları aynı zamanda işletim sistemi ve modem yazılımlarının güncellemesinin yapılması gerekmekte.
Kaynak : Google ve Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri
WPA2 Güvenlik Protokol Açığı
2
●462
- 17-10-2017, 13:43:34
- 17-10-2017, 14:09:04Üyeliği durdurulduAtack videosunu görmemiştim hocam teşekkürler paylaştığınız için. Artık VPN kullanmak kaçınılmaz bir son gibi. Bu açık düzeltilene kadar her kullanıcı Güvenli bir VPN hizmeti kullanmalı. Public VPN hizmetlerine güvenmeyen kişiler kendi VPN sunucusunu kurarak güvenliğini daha da yükseltebilir.br3akb0y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle