• 16-05-2010, 23:37:03
    #1
    Evet arkadaslar su sıralar php ye merak sardım ve ögrenmeye calısıyorum. Ögrenirken ögretmenin daha iyi olacağını düsündügüm için bir video hazırladım. Eksiklerim olabilir. Anladığım kadarıyla anlatmaya çalıştım

    Yararlı Olması Dileğiyle



    »
    Online İzlemek İçin Tıklayın

    » İndirmek İçin
    RapidShare Download
    / Hotfile Download / DepositFiles Download




    PHP yi öğrendikçe ders hazırlamaya da devam edicem inşallah.

    Tesekkürler / İyi Calısmalar

  • 17-05-2010, 01:36:58
    #2
    Tebrik ederim güzel bir gayret özellikle yeni başlayacak olanlar için ama başlığı düzeltmen gerekiyor "PHP de Post Metodu İle Form Oluşturma " dediğin vakit, php ile post metodu sayesinde kullanıcı dilediği formu kendisinin oluşturabileceğini anlıyorum hatta anlayamadım videoyu izledim =)) ama öyle değilde başlığını şöyle düzeltebiliriz " PHP ile Formu post ettirme " ya da " PHP ile Formdan gelen verileri alma " başarılar...
  • 17-05-2010, 11:08:48
    #3
    Teşekkürler emeğinize sağlık.

    Bende Php ile post metodunun kullanımı ile ilgili bir ders hazırlamıştım önceden.

    http://www.webteders.com/dersler/der...st-Metodu-/197
  • 17-05-2010, 16:10:14
    #4
    clic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrik ederim güzel bir gayret özellikle yeni başlayacak olanlar için ama başlığı düzeltmen gerekiyor "PHP de Post Metodu İle Form Oluşturma " dediğin vakit, php ile post metodu sayesinde kullanıcı dilediği formu kendisinin oluşturabileceğini anlıyorum hatta anlayamadım videoyu izledim =)) ama öyle değilde başlığını şöyle düzeltebiliriz " PHP ile Formu post ettirme " ya da " PHP ile Formdan gelen verileri alma " başarılar...
    Baslıgı PHP de Post Metodu Kullanma" olarak değiştirdim. Daha açıklayıcı olmuştur heralde Yorumunuz için tesekkürler

    OfisSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler emeğinize sağlık.

    Bende Php ile post metodunun kullanımı ile ilgili bir ders hazırlamıştım önceden.

    http://www.webteders.com/dersler/der...st-Metodu-/197
    Tesekkürler. Sitenizi vakit buldukça takip ediyorum. Güzel dersler hazırlıyorsunuz İyi Çalısmalar
  • 18-05-2010, 02:16:58
    #5
    Şunlarıda belirtmek gerek PHP ' ye başlamadan önce iyi bir HTML Dersi alman şart Tüm taglar Açık içeriği headin bitiş çizgisiyle body in başlangıcına yazmışsın.

    <html>
    <head>
    <!-- javascript kodlarimiz -->
    </head>
    <body>
    <!-- sayfa içeriği -->
    </body>
    </html>
    Şeklinde olmalı ayrıca sonunu kapatmanın gereksiz olduğu bazı taglar vardır img input br gibi bunların son karakterinden önce slash atılır <br /> <input name="scode" /> gibi..

    Makalede belirttiğin gibi amacım öğrenmene yardımcı olmak.

    Ayrıca formlara devam ediyosan sıradaki öğreneceğin fonksiyonlar aşağıdakiler olsun.
    isset - empty
    if veya switch (hangisi kolay gelirse :P)
  • 18-05-2010, 13:00:32
    #6
    sCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şunlarıda belirtmek gerek PHP ' ye başlamadan önce iyi bir HTML Dersi alman şart Tüm taglar Açık içeriği headin bitiş çizgisiyle body in başlangıcına yazmışsın.

    <html>
    <head>
    <!-- javascript kodlarimiz -->
    </head>
    <body>
    <!-- sayfa içeriği -->
    </body>
    </html>
    Şeklinde olmalı ayrıca sonunu kapatmanın gereksiz olduğu bazı taglar vardır img input br gibi bunların son karakterinden önce slash atılır <br /> <input name="scode" /> gibi..

    Makalede belirttiğin gibi amacım öğrenmene yardımcı olmak.

    Ayrıca formlara devam ediyosan sıradaki öğreneceğin fonksiyonlar aşağıdakiler olsun.
    isset - empty
    if veya switch (hangisi kolay gelirse :P)
    Önerilerin için tesekkürler. Dikkate alıcam
  • 18-05-2010, 17:16:55
    #7
    Canberk_Reis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önerilerin için tesekkürler. Dikkate alıcam
    ufak tefek sorun olursa mesaj atabilirsin.
  • 18-05-2010, 18:25:17
    #8
    ayrıca;
    $isim=$_POST['isim'];
    yerine
    $isim=strip_tags(trim(addslashes($_POST['isim'])));
    olarak kullanırsan sitende "HackeD bY LameRcik" yazılarını görmekten büyük ölçüde kurtulabilirsin.

    Fonksiyonları açıklayım:
    addslashes: ' tarzı işaretleri \' bu şekilde yapar.
    trim: yazının başındaki ve sonundaki boşlukları siler.
    strip_tags: html kodları siler.
  • 22-05-2010, 16:57:36
    #9
    by_burn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayrıca;
    $isim=$_POST['isim'];
    yerine
    $isim=strip_tags(trim(addslashes($_POST['isim'])));
    olarak kullanırsan sitende "HackeD bY LameRcik" yazılarını görmekten büyük ölçüde kurtulabilirsin.

    Fonksiyonları açıklayım:
    addslashes: ' tarzı işaretleri \' bu şekilde yapar.
    trim: yazının başındaki ve sonundaki boşlukları siler.
    strip_tags: html kodları siler.

    Tesekkürler yardımlarınız için