clic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tebrik ederim güzel bir gayret özellikle yeni başlayacak olanlar için ama başlığı düzeltmen gerekiyor "PHP de Post Metodu İle Form Oluşturma " dediğin vakit, php ile post metodu sayesinde kullanıcı dilediği formu kendisinin oluşturabileceğini anlıyorum hatta anlayamadım videoyu izledim =)) ama öyle değilde başlığını şöyle düzeltebiliriz " PHP ile Formu post ettirme " ya da " PHP ile Formdan gelen verileri alma " başarılar...
Baslıgı PHP de Post Metodu Kullanma" olarak değiştirdim. Daha açıklayıcı olmuştur heralde Yorumunuz için tesekkürler

OfisSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler emeğinize sağlık.

Bende Php ile post metodunun kullanımı ile ilgili bir ders hazırlamıştım önceden.

http://www.webteders.com/dersler/der...st-Metodu-/197
Tesekkürler. Sitenizi vakit buldukça takip ediyorum. Güzel dersler hazırlıyorsunuz İyi Çalısmalar