Tebrik ederim güzel bir gayret özellikle yeni başlayacak olanlar için ama başlığı düzeltmen gerekiyor "PHP de Post Metodu İle Form Oluşturma " dediğin vakit, php ile post metodu sayesinde kullanıcı dilediği formu kendisinin oluşturabileceğini anlıyorum hatta anlayamadım videoyu izledim =)) ama öyle değilde başlığını şöyle düzeltebiliriz " PHP ile Formu post ettirme " ya da " PHP ile Formdan gelen verileri alma " başarılar...
Baslıgı PHP de Post Metodu Kullanma" olarak değiştirdim. Daha açıklayıcı olmuştur heralde

Yorumunuz için tesekkürler
Tesekkürler. Sitenizi vakit buldukça takip ediyorum. Güzel dersler hazırlıyorsunuz

İyi Çalısmalar