Anket PHP Öğrenmek İsteyenler İçin Tarafımdan 2 günde 1 Konu paylaşılsınmı.
Toplam Katılımcı Sayısı: 82
PHP Öğrenmek İsteyenler İçin Tarafımdan 2 günde 1 Konu paylaşılsınmı.
Evet
%90,24 (74 Oy)
Hayır
%9,76 (8 Oy)
  • 11-02-2009, 20:12:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba Arkadaşlar Kendimde PHP öğrenmek için CD Almıştım. 3 CD'li Her bir CD'de 70 Konu mevcuttur.PHP Öğrenmek İsteyenler Yukarıdan Anket'e katılıp Yorumlarını yazarlarsa Makbule Geçer.

    Ayrıca Video'lu anlatım Olacağı için Video Çeken program'ın Olması Gerekmektedir.Video Kesme Video oluşturma programı varsa paylasanlara minnettar kalırım.

    Bol Paylasımlar.


    Alpér
  • 11-02-2009, 20:18:49
    #2
    vys
    Üyeliği durduruldu
    muhteşem olur bence seninle birlikte bizde, öğreniriz.
    bence paylaşım bu. ayrıca CD netten aldıysanız kaynak verirmisiniz. bana da lazım şu sıra
  • 11-02-2009, 21:35:17
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    harika olur bence hatta öyle birşey yaparsan sabitlenmeli
  • 11-02-2009, 21:40:15
    #4
    Dene bakalım dostum, dersler anlaşılır gibiyse eğer büyük paylaşım olur, karşılığını fazlasıyla alırsın
  • 11-02-2009, 22:07:08
    #5
    Geç kaldın ben başladım bile
  • 11-02-2009, 23:17:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Güzel yorumlarınız için Teşekkür ederim. Cd'yi Bana Almanyalı arkadaşım Armağan etti Başka bir siteden kaynak almayacağım Cd'den çekip Sizlerle birlikte öğreneceğim. Bu işin Yanı sıra 3-5 kişiyle değil 10-20 kişiyle beraber öğrenmek istiyorum eğer Tamam derseniz ilk dersimizle Beraber başlarız
  • 11-02-2009, 23:19:41
    #7
    Merhabalar:

    Gerçekten çok güzel bir düşünceniz var , takdir ettim.

    +rep'inizi verdim teşekkürler.
  • 11-02-2009, 23:22:01
    #8
    Üyeliği durduruldu
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar:
    Gerçekten çok güzel bir düşünceniz var , takdir ettim.
    +rep'inizi verdim teşekkürler.
    Teşekkür ediyorum hocam düşünceleriniz için. Herkez Benim düşüncelerime Katılıyorsa. Başlayalım bu gece. Boş vaktimde Paylasımı'mı yapacağım.
  • 11-02-2009, 23:58:30
    #9
    video cekme programı demissin camsatia var nette bulabılırsın bulamazsan bana msn adresını pm at vereyım sana
    flash olarak hazırlayabılırsın dokumanlarını hem daha guzel olur