WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar:
Gerçekten çok güzel bir düşünceniz var , takdir ettim.
+rep'inizi verdim teşekkürler.
Teşekkür ediyorum hocam düşünceleriniz için. Herkez Benim düşüncelerime Katılıyorsa. Başlayalım bu gece. Boş vaktimde Paylasımı'mı yapacağım.