VDS nameserver hakkında, acil yardım!
21
●3.316
- 03-09-2012, 03:34:52Üyeliği durdurulduArkadaşlar dün VDS CentOS 5,8 sunucuma cpanel/whm deneme lisanslı kurdum, ama şimdi ns ayarlarını yapamıyorum, sabahtan beri uğraşıyorum ama olmuyor, yani domain ekleyemiyorum, bunu nasıl yapacağız? yani diyelim ki Godaddy den bir domainim var onun ns numaralarına ne yazacağım? nolur yardım edin
- 03-09-2012, 03:37:15Üyeliği durduruldumerhaba aldırınız yer destek vermiyor eger vermiyorsa
info@sunucuservis.com.tr msn eklerin yardımcı olmaya çalışalım - 03-09-2012, 04:39:07Üyeliği durdurulduMerhabalar ;
Aldığınız yer destek vermiyorsa eğer huseyin@dilarabilisim.com eklerseniz yardımcı olayım size. - 03-09-2012, 11:28:05a) Domain Paneli
1- NS Kayıt bölümünden Alt Name Server Açılır ve ns1 & ns2 ile sunucu ana IP adresi ile kayıt yapılır
b) Host paneli
1- site adına ait bir domain oluşturulur
2- domain dns yönetim bölümünde birer NS birer A kaydı açılır.
2086 >> DNS Bölümü >> Edit DNS Zone

3-Basic cPanel & WHM Setup en alttan NS lerin doğru olup olmadığı kontrol edilir. Assign IP Address ve Add an A entry for this nameserver butonları tıklanır.. Tıklandığında 2 nci adımdaki IPlerin çıkması gereklidir.
Umarım bir faydam olur. İyi günler - 04-09-2012, 03:35:42Üyeliği durdurulduHocam teşekkür ederim gerçekten. Firmamın yapamadığını siz bir yazıyla hallettiniz. Size nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorumKALEHOSTING adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:31:26 -->-> Daha önceki mesaj 03:28:02 --
Hocam size de çok teşekkür ederim. @Kalehosting arkadaşın ve sizin öğrettiğiniz gerçekten olayı bitirdi, size de nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorumShaDoW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:35:42 -->-> Daha önceki mesaj 03:31:26 --
Hocam ancak şöyle bir sorun daha, vds sunucuma cpanel ile giremiyorum ancak whmden giriyorum çünkü şifre yalnış diyor. bi de whmden vds sunucuma nasıl domain ekleyerek o domainime site yapabilirim? saygılarShaDoW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-09-2012, 04:10:15https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/...a-anlatim.html
Anlatıldığı şekilde domaini ekle. ardından https://domain.com:2083/ dan cpanele girersin. - 04-09-2012, 04:36:00Üyeliği durduruldutesekkur ederim ancak root olarak cpanele giris yapamiyorum, sifre hatasi diyor, ama whm panele girebiliyorum, sorun nerde acabaShaDoW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


