• 13-01-2011, 17:30:25
    #10
    sunucuoptimizasyon.com
    Teksas webmaster forumu mu burası?
  • 13-01-2011, 22:26:29
    #11
    elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teksas webmaster forumu mu burası?
    :d:d
  • 13-01-2011, 22:56:19
    #12
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teksas webmaster forumu mu burası?
    forumları karıstırmıs arkadas
  • 14-01-2011, 02:27:44
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teksas webmaster forumu mu burası?
    ingilizceyi bir amerikamı konuşuyor niye teksas ?
  • 14-01-2011, 02:30:43
    #14
    sunucuoptimizasyon.com
    UnsterblicH35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ingilizceyi bir amerikamı konuşuyor niye teksas ?
    Espri buydu aslında ama anlayan olmadı.

  • 14-01-2011, 06:46:19
    #15
    hey guys
  • 14-01-2011, 08:09:08
    #16
    Herkese Günaydin,

    kusura bakmayin dalginlik. Sizede eglenci oldu sanirim
  • 14-01-2011, 08:17:43
    #17
    evet çok eğlendik sen bu konuyu açtıktan beri forumcak kopuyoruz partizani
  • 14-01-2011, 13:43:17
    #18
    Üyeliği durduruldu
    gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet çok eğlendik sen bu konuyu açtıktan beri forumcak kopuyoruz partizani
    :d :d


    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Espri buydu aslında ama anlayan olmadı.

    anladım hocam espirinizi benim yaptıgımı anlamadınız asıl.