• 26-12-2010, 02:20:56
    #1
    freebsd kurulu vds aldım arkadaslar nasıl acaba ful yedek alıp yukleyebılırım yardımcı olacak bırısı varmı
  • 28-12-2010, 16:15:19
    #2
    yokmu yardımcı olacak
  • 28-12-2010, 16:18:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Freebsd de öyle birşey yok diye biliyorum.
  • 28-12-2010, 16:30:30
    #4
    power paneliniz varsa verimerkeziniz izin veriyorsa power panelden yedek almaya yedek alabilirsiniz her verimerkezi power panelden sunucu yedeği almaya izin vermiyor çünkü
  • 29-12-2010, 19:31:52
    #5
    anladım efendım tesekkurler