Merhabalar Arkadaşlar Yılbaşı Nedeniyle Toplu Mail gönderimi Yapmamız Gerekiyor.
4 Adet Toplu Mail Sunucu Gerekmektedir.
Sunucu Özellikleri;
512 Mb Ram
25 Gb Hdd
500 Gb Trafik
Port Hızı Yüksek
Tek Sunucudan Günlük 50 Bin Mail Gönderilecekrtir.
Sunucular Abd Veya Hollanda Lokasyonlu Olabilir.
Rnds Kayıdı Yapılmalıdır.
Acil Tekliflerinizi Bekliyorum.
Toplu Mail Sunucu
11
●3.413
- 19-12-2010, 20:01:52Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
- 19-12-2010, 21:33:29Merhaba,
Daha önce de çalışmıştık sizinle, dilerseniz yine yardımcı olabilirim.
Saygılarımla,
Recep Yılmaz
Data Web Teknoloji Internet Hizmetleri
Msn: destek@datawebteknoloji.com
Web: www.datawebteknoloji.com
Mobil: 0546 856 4380
Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı Faaliyet Belge No : YS-1712 - 20-12-2010, 00:46:38Merhaba,
Almanya lokasyon düşünürseniz yardımcı olmaya calısırım.
Bilgilerimiz :
MSN : mehmet@sistem724.com
Email : info@sistem724.com
Web : http://www.sistem724.com
Pbx : 0 224 483 38 37 & 0554 802 03 01
Vergi No : 8090419389
Vergi Dairesi : Bursa / Nilüfer - 20-12-2010, 09:30:15- Intel Xeon 3450 CPU
- 512 MB RAM
- 25 GB Disk Alanı
- 100 mbps uplink
- Win 2003
- Amerika Konumlu
Aylık 40 TL.
İyi çalışmalar dilerim.
WEB: www.7x24web.net.tr
MSN: msn@7x24web.net - 20-12-2010, 09:35:22Merhaba, almanya lokasyon düşünürseniz size yardımcı olabilirim.
İLETİŞİM
email : email@zirve.net.tr
msn : sales@zirve.net.tr (7/18 iletişim ve destek)
Tel : 0232 439 00 33 (09:00 - 16:00) saatleri arasında.
Gsm : 0541 315 33 41 (7/24 iletişim ve destek)
site : www.zirve.net.tr
Adres : 118/1 Sok. No:3 D:6 BUCA/İZMİR
Canlı Destek : Online Destek
YS Belge NO : 1749
Gökhan İbrahim YILMAZ - 20-12-2010, 12:03:09kişi günlük 50 bin email atmak için sunucu ariyor
lakin teklif verenlerin verdiği sunucuların hiç birisi email sunucusu değil
email server - sunucunun malefes daha ne olduğunu bilmeyen satıcılar var
-------------------------------------------------
size 1.5 milyon email kredisi verebilirim
email kredisi ve sunucu için msn adresimi ekleyebilirsiniz - 20-12-2010, 12:50:23gf8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimseyi aşağılamanıza gerek yok tek siz yapmıyorsunuz bu işi sizin bilginiz kadar herkezinde bildiği birşeyler vardır ayrıca burada herkez ticaret yapıyor. - 20-12-2010, 13:01:50Üyeliği durduruldugf8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde Pek tartışmalara girmem ama dediğim yanlış anlaşılmasın.
belki biliyorlar belki bilmiyorar. Şahsen Kendi adıma söyleyim ben bilmiyorum. Fakat insanları bilmediği için aşağılanmaz rencide edilmez
Bak sana izin veriyorum beni rencide edebilirsin

Bak sana izin veriyorum beni rencide edebilirsin