• 21-11-2010, 16:47:08
    #37
    Aramızdan Ayrılanlar....
    Vdslerde gram kasma yok hat durumları çok güzel..

    Bir tane r10 için küçük bir samp sunucu kurdum burdan aldığım vds ile

    https://www.r10.net/oyun-dunyasi/7850...12-7777-a.html

    Gayet rahat cpu sorunu yok, ping sorunu çıkmıyor vs..Çalışıcak arkadaşlara tavsiye ederim
  • 21-11-2010, 17:53:13
    #38
    yeni stok gelirse bizede vurur kampanya inş
  • 21-11-2010, 18:21:21
    #39
    üye oldum pm attım teşekkürler
  • 21-11-2010, 18:23:58
    #40
    üye oldum pm attım.
  • 21-11-2010, 18:30:58
    #41
    Üyeliği durduruldu
    üye oldum pm attım
  • 21-11-2010, 18:33:47
    #42
    pm gönderildi, teşekkürler
  • 21-11-2010, 19:46:46
    #43
    kampanya bitti arkadaşlar !
  • 21-11-2010, 21:10:07
    #44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    üye oldum pm attım windows için
  • 21-11-2010, 22:12:57
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    üye oldum pm attım