Anket Kampanyamız özellikleri ve fiyatı nasıl ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 12
Kampanyamız özellikleri ve fiyatı nasıl ?
İyi
%66,67 (8 Oy)
Kötü
%33,33 (4 Oy)
  • 15-10-2010, 20:00:57
    #10
    Bence gayet hoş bir fiyat. Cpaneli 15 dolardan hesap edersek ortalama 21 liraya geliyor. 2 gb ram kullanımına sahip bir vpsde 50 TL'ye geliyor ki güzel bir fiyat bence.
  • 15-10-2010, 20:04:18
    #11
    Üyeliği durduruldu
    OuTLaW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ram 1500mb civarında hdd ise 70 gb gibi olsa 50 tlye yakın bir fiyat çıkarabilirseniz bence çok daha iyi satabilirsiniz.
    Şu anda böyle bir düşüncem yok çünkü 50 TL ye verirsem maliyetlerin altına gelmiş oluyor bu fiyatada vermem imkansız diyebilirim.
    Teşekkürler güzel yorumunuz için.

    KonTekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence gayet hoş bir fiyat. Cpaneli 15 dolardan hesap edersek ortalama 21 liraya geliyor. 2 gb ram kullanımına sahip bir vpsde 50 TL'ye geliyor ki güzel bir fiyat bence.
    Teşekkürler güzel yorumunuz için.
  • 15-10-2010, 20:10:15
    #12
    Seven_46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler güzel yorumunuz için.



    Şu anda böyle bir düşüncem yok çünkü 50 TL ye verirsem maliyetlerin altına gelmiş oluyor bu fiyatada vermem imkansız diyebilirim.
    Galiba yanlış anlaşıldım. Yani sadece vps ücretini hesap edecek olursak o paraya geliyor demek istedim. Cpanelli alacak arkadaşlara makul bir çözüm olarak anlatmak istedim fakat galiba yanlış anlaşıldım.
  • 15-10-2010, 20:18:46
    #13
    Üyeliği durduruldu
    KonTekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galiba yanlış anlaşıldım. Yani sadece vps ücretini hesap edecek olursak o paraya geliyor demek istedim. Cpanelli alacak arkadaşlara makul bir çözüm olarak anlatmak istedim fakat galiba yanlış anlaşıldım.
    Pardon yanlış cevpa yazdım o cevabı diğer kullanıcı arkadşımıza yazıcaktım özür dilerim düzeltiyorum.
  • 16-10-2010, 01:40:39
    #14
    Seven_46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pardon yanlış cevpa yazdım o cevabı diğer kullanıcı arkadşımıza yazıcaktım özür dilerim düzeltiyorum.
    Anlaştığımıza sevindim
  • 16-10-2010, 01:58:26
    #15
    Üyeliği durduruldu
    KonTekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlaştığımıza sevindim
    Bende