• 06-06-2010, 18:51:40
    #1
    Merhabalar, ihtiyacim olan vds paketini yaziyorum arkadaslar uygun fiyatli teklifleri bekliyorum...

    Özel yazdigim bir uygulamaya ait server programim var buna port acip kullanmak istiyorum...MYSQL kullanmak istiyorum ve 2 ya da 3 site daha barindiracagim. alan olarak 1 2 gb falan kullanacagim ancak 5gb olmasi yeterlidir...VDS konusunda pek bilgili degilim uzak masaüstü kontrolü olmali ve dedigim gibi mysql olmali ve 3 site barindirabilmeliyim bunlar olsa yeterlidir. cpu kullanim oranim cok düsük olacaktir, uygun fiyat gelirse ilk ayi satin alirim daha sonra 3 ya da 6 aylik ödemeler yaparim...cevaplarinizi bekliyorum tesekkürler
  • 06-06-2010, 18:52:51
    #2
    IBH Energy Windows VDS Paketi - 1

    İşlemci : Intel Quad 2 Core İşlemci ( Q6600 , Q9550 , Q9650 )
    Ram : 512 Mb DDR II
    Disk Alanı : 40 Gb Sata II
    Trafik Aylık : 500 GB
    İşletim Sistemi : Windows 2003 Enterprise
    Kontrol Paneli : Plesk 8.6.0 ( Mssql Dahil )
    İp Adeti : 1 Adet
    Bağlantı : 100 Mbit
    Lokasyon : Netinternet / DENİZLİ

    Aylık : 25.oo TL

    IBH Energy Windows VDS Paketi - 2

    İşlemci : Intel Quad 2 Core İşlemci ( Q6600 , Q9550 , Q9650 )
    Ram : 1024 Mb DDR II
    Disk Alanı : 80 Gb Sata II
    Trafik Aylık : 1000 GB
    İşletim Sistemi : Windows 2003 Enterprise
    Kontrol Paneli : Plesk 8.6.0 ( Mssql Dahil )
    İp Adeti : 1 Adet
    Bağlantı : 100 Mbit
    Lokasyon : Netinternet / DENİZLİ

    Aylık : 35.oo TL

    - Sunucular Denizli / Netinternet Veri Merkezinde Bulunmakta Olup, Tamamen Kendimize Ait Sunucudan Hizmet Verilmektedir.
    - Windows VDS 'lere Persist Bileşenleri ve Anti Virüs Ücretsiz Yüklenir.
    - VDS 'ler Full Managed 'dir
    - Dilerseniz ürünlere %18 KDV ekletinip fatura kesilebilir.


    Extra Ücretlendirme :

    Reinstall Ücreti Alınmamaktadır.
    Extra 10 GB Harddisk : 10 TL / Aylık
    Extra 100 GB Trafik : 10 TL / Aylık
    Extra IP : 2 TL / Aylık


    İrtibat Bilgilerimiz :
    Telefon:
    Sabit Tel : +0 368 260 44 85 ( 7/24 Arayıp Destek Alabilirsiniz )
    GSM Tel : +0 554 389 02 79 ( 7/24 Arayıp Destek Alabilirsiniz )
    Adres : Ada Mah. Aşiyan Koop. B/Blok 329-1 NO:6 SINOP / Merkez
    Email : destek@internetbilisim.net
    Msn : msn2@internetbilisim.net | msn3@internetbilisim.net (MSN Üzerinden 7/24 Yakın 3 Kişi Vardiyalı Destek Vermekteyiz.)
    Skype : internetbilisim (Skype Üzerinden Müşterilerimize 00:00 - 04:00 Arası Sesli Anlatımla Destek Verilmektedir.)
    Y.S. No : 484
    Website : www.internetbilisim.net
  • 06-06-2010, 19:17:41
    #3
    Site barındırmak istiyorsan apache, ftp gibi konfigurasyonları elle yapamyacaksan
    ücretsiz veya ucuz bir panel gerekecek. Panel tercihi de yapmalısınız yani.

    MySQL'i kuracağınız panel, siteler ve diğer uygulamanızda birlikte kullanıcaksa
    biraz yetkiler üzerinde oynamak gerekecek çünkü sitelerin veritabanına dışarıdan
    erişilmemesi için genelde standart olarak kapalı gelir dışarıya.

    Bunu düzenleyip açmak gerekecek yetkileri limitlemek gerekecek.

    VDS yerine VPS tercih edebilirsiniz uygulamalarınız linuxta performans vereceğinden
    VPS altında çalışma fırsatınız varken değerlendirin.
  • 06-06-2010, 19:50:05
    #4
    Merhaba , Msn: msn@teknoservers.com ekleyin yardımcı olalım,

    Saygılarımla.
  • 06-06-2010, 20:34:58
    #5
    NixNetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site barındırmak istiyorsan apache, ftp gibi konfigurasyonları elle yapamyacaksan
    ücretsiz veya ucuz bir panel gerekecek. Panel tercihi de yapmalısınız yani.

    MySQL'i kuracağınız panel, siteler ve diğer uygulamanızda birlikte kullanıcaksa
    biraz yetkiler üzerinde oynamak gerekecek çünkü sitelerin veritabanına dışarıdan
    erişilmemesi için genelde standart olarak kapalı gelir dışarıya.

    Bunu düzenleyip açmak gerekecek yetkileri limitlemek gerekecek.

    VDS yerine VPS tercih edebilirsiniz uygulamalarınız linuxta performans vereceğinden
    VPS altında çalışma fırsatınız varken değerlendirin.
    önerileriniz icin tesekkürler ancak birazcik daha dikkatli okusaydiniz asil amacimin bir program kurup port dinlemek oldugunu görürdünüz bu nedenle malesef linux altyapisi kullanamiyorum malum program .net tabaninda calisiyor
  • 06-06-2010, 20:35:49
    #6
    internet bilisim ile anlastim arkadaslar tesekkürler
  • 06-06-2010, 20:36:44
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Edit; ben mesaj yazarken anlaşma sağlanmış, hayırlı olsun doğru karar