• 28-01-2010, 13:40:53
    #10
    Merhaba

    Aylık 29 tl den başlayan vpslerimiz mevcut.

    MSN: info@webadam.com eklerseniz yardımcı olurum.
  • 28-01-2010, 14:36:19
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle Merhabalar;

    Pm Atılmıştır En Kısa Sürede Bizimle İletişime Geçerseniz Memnun Oluruz Efendim

    Saygılar....

    Sunucu Donanımı ve Datacenter Donaımı;
    + Türkiye Trabzon Lokasyon'ludur 7/24 Kesintisiz Hizmet Vermektedir.
    + Cisco 7600 Series Router
    + Cisco 3500 Series Swich
    + Checkpoint Firewall
    + Bross Cat7 Kablolama
    + Yedekli 30KWAxN UPS
    + 120KWAxN Jeneratör
    + Yedekli İklimlendirme Sistemleri
    + Su ve Yangın Sensörleri


    İyi Çalışmalar Dileriz...

    MediaKaradeniz İletişim Adreslerimiz;

    Sitemiz: www.MediaKaradeniz.Com
    7/24 Mail & Messenger Destek : satis-destek@mediakaradeniz.com
    GSM Bertan Küçük : 0(506) 472 93 89
    GSM Onur Aydoğan : 0(535) 295 89 12
    Yer Sağlayıcı Faaliyet Belge No : YS-(1719)
  • 28-01-2010, 14:59:13
    #12
    Öncelikle Tüm Firma Arkadaşlarıma Tşk Ederim İlk Mesahjımda Belirtmediğim Belirtmeyi Unuttuğum Hususu Bildirmek İstiyorum

    TR & ABD Lokasyon Düşünmüyorum ALMANYA / HOLLANDA Şeklinde Düşüncem

    Not: PM Atan Tüm Arkadaşlarımla MSN'den Bizzat Görüşeceğim Olumlu Yada Olumsuz Kendilerini Bilgilendireceğim. İlgiye Şimdiden Tşkler.
  • 28-01-2010, 19:13:45
    #13
    Merhaba,

    Almanya lokasyon 50 tl'den başlayan fiyatlarla sanal sunucu (vps) paketleri: http://www.datawebteknoloji.com

    MSN: destek@datawebteknoloji.com

    Saygılarımla;
    Recep Yılmaz
  • 01-02-2010, 02:13:47
    #14
    Arkadaşlar 10 - 15 Şubat Tarihinde Yeni VPS geçilicekdir Ben Her Msn vereni Eklemek İstemiyorum ( Adı onemliDeğil ) Ekledikden sonra ağırdan satıyor kendi Tek VPS ci oymuş Gibi.

    Ben 2 Ortağım ben yokken ortağıma ahkam kesmicek ( muhattabıomız siz değilsiniz ) gibi
    yok Müşteri ipinde bu var şu var şu oldu vs diye VPS yi Kapamıcak ( ki ipdende olandanda haberim yok )
    Yok sunucuya saldırı geliyor makinanızı kapadık
    gerçekden EKMEK Yemek isteyen kişiler yazsın.

    Ben Burada Anlaşıp Buranın Aracılığı ile Çalışıcaksam. Huzurlu anımıda. Huzursuz Anımıda Buradaki Herkesle Paylaşıcam. Bunun Bilincinde olan Kişiler Atsın PM Lütfem.

    Not : Alman Ve Hollanda Lokasyon ( ddos, firewall vs. korumalı )