• 16-12-2009, 12:29:01
    #10
    Üyeliği durduruldu
    vericlup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/vps-hosting/50862...ampanyasi.html konu burada alacak arkadaş buradaki şartları kabul etmesi gerekiyor. önümüzdeki ay ortalama 60 TL bi fatura çıkacak daha sonra yanlış anlaşılmasını istemem
    kabul eden ikinci aydan sonra pleskde dönup fıyatta indirim yaptırabılır galiba...Genede sadettin beyin msn ekleyin veya vericlupdan ticket acıp gerekli bilgileri alabılırsınız..
  • 16-12-2009, 12:34:37
    #11
    Üyeliği durduruldu
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kabul eden ikinci aydan sonra pleskde dönup fıyatta indirim yaptırabılır galiba...Genede sadettin beyin msn ekleyin veya vericlupdan ticket acıp gerekli bilgileri alabılırsınız..
    tabi canım tekrar kurup lxadmin kurabiliriz ücretsiz aylık 40 TL denk gelir zaten performans ve uptime sonuncunda verdiginiz ücrete deyip degmicegini siz karar verirsiniz
  • 16-12-2009, 12:59:09
    #12
    Üyeliği durduruldu


    Buda Ping ve ms değerleri arkadaşlar

    İsteyen başlat > çalıştır > cmd > yapıp ping 92.45.75.215 yazıp enterlayıp kendi bilgisayarınızdanda sonuclara bakabılırsınız...
  • 16-12-2009, 13:27:47
    #13
    hayırlı satışlar murat görüşelim senle.
  • 16-12-2009, 16:25:34
    #14
    advaldo verdin mi vds'yi
  • 16-12-2009, 16:27:08
    #15
    Üyeliği durduruldu
    hayır daha verilmedi bir arkadaş msn beklenıyor cıktı eğer 1 saat içinde gelmezse vds size teslimdir
  • 16-12-2009, 17:40:06
    #16
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır daha verilmedi bir arkadaş msn beklenıyor cıktı eğer 1 saat içinde gelmezse vds size teslimdir
    1 saat doldu bekliyorum
  • 16-12-2009, 17:53:05
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Arkadas şansına 49 dk. geldı hemen odemesını gecti..

    Vds satıldığından dolayı konu kilitlenebilir...
  • 16-12-2009, 17:59:29
    #18
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadas şansına 49 dk. geldı hemen odemesını gecti..

    Vds satıldığından dolayı konu kilitlenebilir...
    hayırlı olsun