• 19-09-2009, 22:25:40
    #10
    Hayırlı Satışlar Çağatay'cım. Uygun Fiyat.
  • 19-09-2009, 23:47:02
    #11
    Teşekkür ederim , son stoktur.
  • 22-09-2009, 17:23:08
    #12
    Hala satılamamış olması o fiyatla dikkat çekici :S uzun zamandır yoktum konulara göz atarken dikkatimi çekti. Güzel bir makine güzel fiyattı oysa ki